29 Ağustos 2010 Pazar

BARIŞ MANÇO MODA 81300


Uzun zamandır gitmek isteyipte türlü yoğunluklarımdan dolayı gidemediğim müze eve gitmenin haklı sevincini sizlerle paylaşıyorum şuan ve neden bu kadar geç gittiğime anlam veremeyerek kendime kızıyorum..
evet Barış Manço Moda 81300 müze köşkten bahsediyorum muhteşem bir müze olmuş açıkçası bu kadar profesyonel olabileceğini hiç düşünmemiştim. Her santiminde yaşanmışlık, her santiminde sanat var. kostümler, takılar, ayakkabılar birer tasarım harikası.. detayları fotoğraflarla anlatmalıyım..



hepsi ayrı bir tasarım Barış Manço nun kravatlarının


snoopy yelek yaa bana göresi olsa..

ve süper yüzükleri...


ayakkabıların tarzlarına bakın ne kadarda kişilikliler..


ve asker üniforması, askerlik fotoğrafları
umarım biraz olsun o atmosferi size yaşatabilmişimdir 7'den 77'e herkese sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: