30 Kasım 2010 Salı

baylar buyrun size post dır dır başımın etini yediniz :))


ee sonunda bana bunu da yaptırdınız :) herşey kadınlar için zaten diye başlayan mailler wall postlardan bezdim :) işte gönül kolat gözüyle erkek modası.. erkek ve moda aynı cümlede ise aklıma direk david beckham gelir tarzına bayılıyorum! budur!

marka konusundada tommy, mango, zara ve koton hem erişilebilir fiyatlar hemde trendy tarzlarıyla öne cıkan markalar bence..
aslına bakarsanız etro, jag club, beymen ve vakko hastasıyımdır! çok tarz duruyorlar ama tabi benden beklenen post bu değil :))

ben erkeklerde klasik tarzı daha çok seviyorm. kot pantoln bile giyseniz üstüne siyah bir çeketle tamamladığınızda işte benim erkekte en sevdiğim tarz! birde özel günlerde kullanılan kol düğmeleri vazgeçilmez aksesvrınız olmalı bence! ve boynunuza doladığınız tek renk şal veya atkılar inanın sizi cok cool göstericektir..

kısa öz bir post oldu :)) idare edin şimdilik.. benim erkek tarzımda bu :)

2 yorum:

  1. erkelerde seviyorum buyundaki atkımsı şalları yakışanda yakışıyor hani şekerim mimlendin kabul edersen bekliyorum :)

    http://ipekce-ipek.blogspot.com/2010/12/mim-evet-buda-benim-ilk-mimim.html

    YanıtlaSil
  2. oyyy yerm mimlenirimde gelmem mi?? :))

    YanıtlaSil

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: