9 Şubat 2011 Çarşamba

'Swarovski' 2011 ilkbahar-yaz


Az önce Swarovski nin lansmanından geldim hemen paylaşıyorum.. mekan olarak Pera Palace seçilmiş. Gayet başarılı bir organizasyon olmuş.. Swarovski hakkında size biraz bilgi vermek istiyorum 2010 yılını 14 mağaza sayısına ulaşarak bitirmişler ve bu yılda yeni mağzalar eklemek istiyorlar.. bu sezonun ürünleri Pariste tasarlanmış. renkli, neşeli ve bol kelebekli bir kolleksiyon hazrlanmış. her detaya bir kelebek gizlenmiş diyebiliriz. Mart ayında bize bir süprzileri var! saat tasarımları ve erkek kolleksiyonu martta satışa sunulucak.. bakalım nasıl birgün geçirmişiz..

cemiyet hayatının önde gelen isimlerinden İvana Sert te aramızdaydı o gözlük hiç çıkmadı ve yemeğini bile gözlükle yedi.. yorumsuz..

Dolunay Soysert ve Ahu Yağtu da aramızdaki ünlülerdi.. Birçok basın mesubuda aramızdaydı..

yerimizi aldık defile başlasın!!

önce defileden birkaç kare :))



erkek kolleksiyonu martta Swarovski mağzalarında..





en çok güvendikleri modellerinden bir tanesi

en sevdiğim parçalardan bir kaçı..





önce çalıştık sonra dinlendik..

Gayet başarılı bir organizasyondu hiç bir aksaklık göremedim açıkcası benden tam not aldı PR şirketi.. benim ne giydiğim ise ilerleyen postlarda ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: