26 Mayıs 2011 Perşembe


Yeni Şafak Gazetesi röprtaj ve çekimm için ziyaretimize geldi :))

uzun süredir post giremiyorum gerçekten çok üzgünüm ama dönüşüm muhteşem olucak diyebiliriz. Kısa bir özet geçelim :)) Evo's angels ın editorlerinden biriyim :) bu hafta yeni şafak gazetesiyle röportaj yaptık ve artk tamamn benim olan bir atlyem var küçük fln ama şimdilik idare ediyoruz :) Otto butikte ürünlerimize ulaşabilrsiniz. ve son bombammm :) Adını Feriha Koydum dizisinin sponsoru oldumm :)) kısaca mutluyumm :)) şuan durumlar böylee özet geçtim detayları zamanla aktarırım çok özledimm sizleriiii :)))

5 yorum:

  1. Yeni atölyen hayırlı olsun :) Uzun süre yoktun ama süper gelişmelerle dönmüşsün tebrik ediyorum:) Buarada iletişim için bir adres bulamadım bu yorumu okuyunca bana diddanslamode@gmail.com adresinden ulaşırsan sevinirim...

    YanıtlaSil
  2. tatlım facebooktan ekle Gönül Kolat Designology

    YanıtlaSil
  3. tebrikler canmm. yola devaam :)))

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun tatlım çok güzel gelişmeler bunlar devamı gelsin bol bol:)

    YanıtlaSil

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: