14 Haziran 2010 Pazartesi

All dergisi yayın yönetmeni ve stil editörleri ile buluşma..

elbise: ZARA
tayt: PENTİ
hırka: BERSHKA
çanta: ACCESSORIZE
ayakkabı: DERIMOD
kolye: ben yaptım :))
saat: GUESS
gözlük: OSSE
3 yılı aşkın süredir takip ettiğim tek dergi All.. ilk defa bir dergiyi bukadr düzenli takip ediyorum. bu sebeptendirki bu başarının arkasındakileri de merak ediyorum. Uzun süredir tanışmak istediğim All ekibiyle sonunda tanıştıım..
Her soruma sıkılmadan itinayla cevap verdiler:)) sezonun trendleri hakkında konuştuk demek isterdim ama bundan daha çok benim başarılarının sırlarını çözmekteki çabama yardımcı oldular .. Şunu diyebilirim hiçbir başarı tesadüf değil gerçekten çok çalışıyorlar.. ekiplerine BA_YIL_DIM...

all yayın yönetmeni: EBRU KILIÇOĞLU




işte All dergisi stil editörleri ben onlara All un melekleri diyorum:))



çok güzldi ama 34 bedeni yoktu:(



Nişantaşı Sarar styling yapıorz :))



sağımda stil editörü Aylin solumda yayın yönetmeni Ebru susmam tabi :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: