14 Haziran 2010 Pazartesi

Sagaza madrid haute couture.. Pembe elbisenin toz pembe hikayesi

elbise: SAGAZA MADRİD
kot mont: FONARINA
makyaj: TONY&GUY







Sagaza Madrid houte couture ile tanışmam tamamen tesadüftü.. Hayatıma yön vericek bir karar almıştım sözlenicektim ve söze sadece bir ay kalmıştı. koştura koştura elbise arıyodum ve ocak ayındaydık yani elbise sezonu değildi. hazır olanlar yazdan kalmış ve çok alışagelmişti. Farklı olmalıydım sonuçta benim gecemdi.. Derken...




Nişantaşının ara sokağına terk ettiğimiz arabadan kurtulup rumeli caddesine fırlamam bir oldu ve o anda karşımda 3 muhteşem elbise duruyordu.. bunlardan birtanesi Cansu Dere nin ezelin fragmanında giydiği elbise diğeri Ziynet sali nin sahne kostümü.. İşte buldum dedim şimşekler çaktı beynimde.. hemen girdim Baki bey karşıladı beni hemen saldırdım elbiselere :))




.... yılın renklerinden olan pembe uzun bir elbiseye takıldı gözüm rüya gibiydi.. Saf ipekten kumaşı, swaroski taşları beni dene diye gözümün içine bakıyordu :) denedim ve bayıldım:)) Zeliayla (firma tasarımcısı) rengini konuştuk 3 rengini denedim ama yinede pembede karar kıldık :)




2-3 kez provaya gittim Sagazadan çıkarken ayaklarım geri geri gidiyordu :) sonunda ise tam istediğim gibi bi elbise satın aldım..



teşşekkürler Zelia-Baki :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: