18 Aralık 2010 Cumartesi

All & Koton hi! 2011 party


.. yeni yılın ilk partisi dün akşam nişantaşı Citys de ALL dergisi ve koton iş birliği ile gerçekleştirildi. özenerek hazırlanmış kokteylin ardından kombinler konuştu daha sonraysa kapak çekimleri eğlenceli bir o kadarda yorucu bir geceydi! All ekibi ise tam kadro ordaydı bol bol sohbet imkanımız paylaşımlarımız oldu. tabiki sizinlede ben paylışıcam konumuz tabiki MODA!
ee peki ne giydim? benim takıntımı artık biliyorsunuzdur küpe dahi olsa üzerimde olan bir parçanın benim tasarımım olması lazım ama durumu biraz abarttım :)
bluzumu ve ayakkabılarımı ben tasarladım :)

evet gitmeden onumu giysem bunumu giysem halleri :)

ben çok fotoğraf çekmemişim kendime kızdım :( ama fotoğraflar All ekibi tarafından mail olarak ulaştırılıcak ama ben bekleyemedim maillerin gelmesini postu yazıyım onlarıda altına eklerim dedim :)

hediyelerimizi noel babacık verdi ((:

onlarca kombin yaptık giydim giydim durdum :) en begendiklerimden birtanesi işte..


ALL ve Koton ekibine hizmette sınır tanımadıkları ve sevimli hediyeleri için çokça teşşekkürler (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: