21 Aralık 2010 Salı

zamanı geri almak istemezmisiniz? yada durdurmak :))


evveeett! konumuz güzellik. güzellik kavramı göreceli olsada bakım herkese göre aynıdır diye düşünüyorum ve her bayanın kendine ait kürleri, tonikleri ve belli aralıklarla gittiği bir güzellik merkezi vardır?! bende bu merkezlerden birini daha keşfettim daha gitmedim açıkcası net üzerinden takip ediyorum ama görünüşü ve kampanyalarıyla gidilesi görülesi olduğunu düşünüyorum. hizmette sınır tanınmıyor gibi bir hava sezdim.. peki Modimed hizmetleri neler işte buyrun:
Vücut estetiği ve sağlıklı zayıflama
Diyetetik konsültasyon, radyofrekans, velashape, pressoterapi, elektroterapi,powerplate, karboksiterapi, mezoterapi,
Cilt sağlığı ve estetiği
Cilt analizi, cilt bakımı, kimyasal peeling, radyofrekans, n-lite, mezoterapi, botox-dolgu, epilasyon, ozon terapi
Saç sağlığı
Saç ve saçlı deri analizi, radyofrekans, saç mezoterapisi, saç ekimi
Plastik cerrahi uygulamaları
Burun- göz kapağı ve kulak estetiği, yüz germe, göğüs büyütme-küçültme-dikleştirme, liposuction, karın germe, el ve mikro cerrahi, çene ve yüz cerrahisi
El ve ayak sağlığı
Özel masajlar
ee daha ne olsun? bu arada beni en çok ilgilendiren cilt bakımı:))

kampanyalarından birtanesi..


daha fazlası için ve kampanyaları için takipte kalın derim!


* www.modimed.com.tr

* Facebook: Modimed Levent

3 yorum:

  1. gönüllllll ,beni de götür giderken.çok hoş bi yerr..banane bananee.Al beni dee unutmaaa .unutursan küseeimmm :)))

    YanıtlaSil
  2. ozel masajlarr off ne cok severim masaji :)

    YanıtlaSil
  3. hep beraber gidelim :)) basalım orayı :)

    YanıtlaSil

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: