17 Ekim 2010 Pazar

herhangi bir pazar...




sabah uyandığımda çatalanmış sesimden çok etkilendim :) ve hasta modunda bir pazar günü geçirdim diyebilirim. saat 5e kadar belli aralıklarda uyandım ve tekrar uyudum ve yarın işe gitmek zorunda olduğum aklıma gelince hemen dışarı çıktım bana en yekın olandı tercihim kadıköy! her köşesindeki dükkanları tek tek gezdim hızlı hızlı göz attım tam alıcağım zamanda dışarı çıktım.. butik pastnmn önünden boş geçmek olmazdı her gidişimde kesin uğrarım senelerdir bayat bir lokma bişi yemedm ordan bugünkü seçimim alman pastasıydı :)) herşeyin tek ve nadir emekle yapılmışını seviyorum bundan sanırım butik olan herşeye sevdalıyım.. :)




kesinlikle gidin!! ((:

2 yorum:

  1. Nasil canim istedi...
    Istanbula geldigimde ilk is INCI'li seyler yapmaktir :)

    YanıtlaSil
  2. :)) valla bnmde cnm istedi simdi ((:

    YanıtlaSil

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: