14 Ekim 2010 Perşembe

All dergisi stilli buluşma 2


post a bu fotografla baslamak istedim çünkü İstanbul yağmurlu birgune merhaba dedi bu da benim şansıma. Bugün neler neler yaptım neler neler yaptık ((: İşten izin aldım diyerekten bütün 'diğer' işlerimi bugüne bıraktım programım tıkır tıkır işledi ama şuanda perte çıkmış gibi hissediyorum kendimi siz siz olun bir güne bukadar iş sıkıştırmayın! heleki kıtalar farklıysa aman yani.. sabah 8de uyandım kafama taktığım bikaç model vardı tasarımlarım illa çekicem ya fotoğraflarını şartmış gibi! sabahın köründe fotoğraflarını çektim sora attım kendimi dışarı.. Peki bende bi değişiklik farkettiniz mi??? Evvveeeett kahkül kestirdim. uzun süredir aklımdaydı vazgecmeden gittim kestirdim kırıklarımı faln aldırdım fön derken sa 11 oldu ztn. kahkülümü herkes sevdi ama ben daha aynadaki bene alışamadm ondan ötürü yakından fotograf koyma cesaretim yok (: sonracığıma tasarımlarım için eksik malzemeler vardı onları almaya gittim güya 2 mağza aralarındaki uzaklık bütün kahvaltımı eritti :) lazy butiğe uğramam lazımdı yeni tasarımları bırakmak için ugradım onuda hallettim. :) ve günün bombası için Duyguyla buluştuk :))

..duygu cnm arkadaşım siz onu 'MODA DUYGUSU'( modaduygusu.blogspot.com ) olarak tanıyorsunuz. All dergisinin stilli buluşmasına onuda davet ettim ve birlikte Nişantaşı Stafanel yollarına düştük :))

All dergisi hemen hemen tam kadroydu diyebiliriz küçük bir set kuruldu, çekimler, kombinler moda dedikodusu :))

moda duygusu ve All yayın yönetmeni ebrucum


yaptığım kombinler fotoğraflanıyor kasım ayında all dergisinde yayınlanıcak..



konuksever stefanel ekibine çok teşşekkür ederiz (:
Stafanel 2011 kış sezonu
hırkaları gerçekten muhteşem kesinlikle görülesi :))

çok dolu dolu geçirilmiş dakikaların ardından nereye gittik dersiniz İstanbul Modern Hüseyin Çağlayan.... devamı bir dahaki postta yazarken yoruldum ben neler yapmışım :))

3 yorum:

  1. kaküller şahanee bebeimmm.... ;)

    YanıtlaSil
  2. oyhhh Nimomm tesskkr ettm cok

    YanıtlaSil
  3. aaa süperr:)))bi dahakine kombinlerinde benim yüzükleri de eklersin artıkın:))

    YanıtlaSil

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: