7 Temmuz 2010 Çarşamba

benim yaptığım kekte ancak böyle olabilirdi ztn :))

babam durup dururken kek yapsanda yesek dedi BANA :)
babam istiyorsa akan sular duruyor durmasınada normal kekle saat 9olmus hiç uğraşamam çok zaman alıyor zaten yoğun birgün geçirdim. Bende ne yaptım? gittim Dr. Oetker hazır kek karışımı aldım hahaha :)) sütü, unu, şekeri, vanilyası, kabartma tozu ohh hepsi içinde.. üzerinde yazanları harfi harfine yapınca sonuç mükemmel oluyor..
Hemde çok basit uğraşamam, yapamam uf of demeye değmez. 8dkmı aldı :) bu yazıyı paylaşmamın en önemli sebebide biz çalışan kızlar olarak kek, pasta, börek olaylarına uzağız ama sanmasınlarki yapamayız biz gün boyu nelerle uğraşıyoruz ne tasarımlar yapıyoruz bunu da yaparız :)) hemde en afillisinden :)
herşeyden önce fırını 160dereceye aldım ısınmaya başladı:)

malzemeler çok basit 150gr margarin, 3 yumurta, 8 kaşık su, kek karışımı


çırptım çırptım karıştırdım kendimi onla yarıştırdım oturdum ellerimle kek yaptım :)



pOoOoOoffFF PoOoFf kabardı :))

...ve sonuç babam görünce ben sadece kek istemiştim dedi napıyım çok renksizdii :))


G. KOLAT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: