11 Temmuz 2010 Pazar

toy story...

küçük arkadaşımın teşşekkür mektubu çok mutlu etti beni :) şirketin formuna yazmasıda ayrı güzel :)

işler okadar yoğunki sıyrılıp bir film izleyemiyorum rahat rahat.. neyseki aylar önce verdiğim bir sözü tutmanın haklı sevinci ile iznimi rahat rahat film izleyerek geçirdim... tercihim toy story bunun en önemli sebebi bu sözü küçük arkadaşıma vermiş olmamdı. küçük kelebek iş yerimde ulaştırmada çalışan bir abimin kızı hiç sinemaya gitmediğini öğrendim karneni al gel gidiyoruz dedim ve takdirini getirdi. :)) toy story e gelince çok eğlenceli bi film hele barbie&ken sahnesi tam bihter behlül olmuşlar hele ken in kıyafetleri bayıldım muhteşemdi :)




sinemaya gidildi, alışveriş yapıldı, kolyeler tasarlandı vee son olarak böğürtlenli kek :))

küçük arkadaşım için süslendi :))


G. KOLAT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: