16 Temmuz 2010 Cuma

GELİN DERGİSİ MODDA ÇEKİMLERİ

Kandillinin tepesinde manzarası ve muhteşem mimarisi ile maviyle yeşilin birleştiği noktada : ADİLE SULTAN SARAYINDAYIZ .





Adile Sultan Sarayı , 1856 yılında Sarkis balyan tarafından Sultan Abdülmecit için kız kardeşi Adile Sultan'a armagan için yaptırılmıştır.




1916 dan itibaren Kandilli Kız Lisesi olarak kullanılmış,1986 yılında yangından harap olmuştur.




28 Haziran 2007 tarihinde Sabancı ailesinin katkılarıyla restore edilip hizmete açılmıştır .

Kalabalık bir ekip ve Litvanyalı mankenler ... büyüsüne kapıldık daha ilk dakikadan .




Hep mankenleri çekmek olmaz birazda ben dedim :))




Çok eğlendim , çok sevdim bu ortama günün sonunda yorgun bi şekilde veda ederken tek düşüncem sizinle paylaşmaktı umarım seversiniz .
beni sevdinizi biliyosunuz , çnkü bende sizi seviyorum :)


DERLEYEN : SEJ İNCEDAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: