29 Temmuz 2010 Perşembe

blogger duygusu.. blogger gönülü :))

bluz: lq
tayt: madonna
ayakkabı: derimod
çanta: guess
kemer: ipekyol
öyle yoğun bir hafta geçiriyorumki pazar günü yazmam gerekenleri perşembe akşamı yazıyorum :) bu arada tatildeyim yani neden bukadar yoğunum onuda bilmiyorum istanbul dışına çıkmama az kaldı ozaman rahatım :) o da muamma! ben kendime ordada iş bulurum :) pazar günü ne yapmadımki? nişantaşı, şişli taksim hepsini ayrı ayrı anlatırım. Şimdi konumuz blogger arkadasım duygu ve ben:)
ne yaptık taksimde bol bol fikir alışverişi yaptık en ekonomiği fikir ALIŞVERİŞi :)) çenemiz hiç susmadı :) benim çalışkan arkadaşım akşamına sayfasını hazırlamış ben 4 gün sonra anca :)) bunada şükür:))


G. KOLAT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yazan parmakları pırlantalar süslüyomuş ((: